Monday, February 6, 2012

PMR candidates 2012

assalamuaaikum , hai , selamat sejahtera . k dah lama tak ber blog ni . ohh maklom la fokus untuk PMR 2012 ni . haha . tahun ni aku akan amik PEMPERIKSAAN MENEGAH RENDAH (PMR) . k aku tak target pon nak dapat 8A . why ? sbb seumur aku hidup kat sekolah menengah , aku tak pernah dapat A . k B pon aku susah nak dapat ape tah lagi A . aku ni tak pandai mane pon , kelas pon second last . kelas aku ada 5 buah je . kalau aku jadi pengetua aku cadang kan kelas biar ada 2 je . sbb tak de lah budak lembab gaul dgn budak lembab je . biar 2 kelas kan senang ada pandai , ada nerd , ada low profile mesti gempak kelas tu .

then , 21.02.2012 ada exam . to me lama lagi . k tahun ni tak tau kenapa malas sgt . masuk sekolah dah la pukul 7.15 balik pukul 2.10 . wey , sape tak stress . malam tution pulak tu . so very2 tired . g sekolah dgr cikgu ngomel . kat tusyen cikgu math , sn yg aku tak phm . ohh , sorry bukan cikgu tusyen tapi die hanya pelajar kolej dan mengajar kami budak PMR . kalau aku sorang tak phm okey lagi ni 1 kelas tak phm . aku phm kat sekolah je . nasib ada cikgu aizat yg baik , sporting before nak belajar math kite org exersice . so cool ;)

tahun ni aku dilantik sebagai penolong . penolong weyh . don't play2 . seriously mcm tak percaya je . eh ? aku ni layak jugak dilantik sebagai penolong . dah la penolong jadi bendahari lagi . 3 tahun pegang jawatan sebagai bendahari . sebab aku ni amanah sbb tu cikgu lantik ;P haha . aku akan jaga nama baik kelas kalau boleh . dah 2 tahun nama kelas jatuh , so , aku akan naik kan balik . hahahahaha . aku kan kuat . then , ketua pulak aku tak suka 'si kerinting' yg bernama haziq . berlagak die ni . semua die nak . dah lah selalu hilangkan buku E - ponteng . i hate you kerinting .

okey ok , lagi berapa bulan berapa hari berapa jam je nak PMR . k not ready . aku dah ckp aku tak target pon nak dapat 8A . ape yg aku mampu buat aku akan buat . kalau lulus sekali pon dah cukup happy bagi aku . masa aku darjah 6 selalu fale exam madah D je math . bila tgok resault UPSR dapat 2A 3C . Ya Allah , betapa suka nye aku mse tu . sbb aku nak lulus tapi aku tak kisah dapat berapa A pon . kalau aku dapat 8A pn lagi aku suka . i wiil try my best and do not force me ;)
# good luck to you and me ;)

No comments:

Post a Comment