Friday, October 21, 2011

exam finish kot

salam , k da lame tk story2 ni . maklom la exam , study habis . haha . ni nk story about semase exam . haha . bnyk trajedi yg agak menarik kot . kali ni . alhamdulilah . kiri kanan aku dudok sebelah pelbagai jenis bangsa . india , cine , iban . semua nye otak agak bergeliga kot . lg2 yg iban ni . haha . die tiru aku , aku tiru die . sharing is caring right ? yg seterusnye .. aku mengamok mse jwb math . haha . bukan ape just stress . asal tekan syntac error . mcm tambii . aku ketok la calculate tu . soaln bukan senang aleh2 syntac , aku pun bace bismilah . dan akhirnya da tak syntac error . tk error sbb aku tak reti tekan punca kuase 3 . haha ==' bodonie . hari i exam agame dpt duduk sebela macha . haha . tak boleh bla . macha tu malay tp sbb kulit die hitam org panggil die macha . dan ..... banyak dugaan dudok sbela die . okey sory guys . smpai sini je la . tak de mood . kbaiii :)

No comments:

Post a Comment